English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Campanie outdoor pentru Panel Test-ul Carrefour

27/05/2013 13:42

Aparitia primelor produse sub brand privat Carrefour inspirate, testate si aprobate de consumatorul roman este sustinuta printr-o ampla campanie outdoor in toate orasele unde exista magazine Carrefour. In paralel, Panel Test-ul Carrefour este prezentat detaliat in ultimul catalog de reclama al retailerului, dedicat exclusiv brandurilor sale private. Pe durata celor doua saptamani, actiunile promotionale sunt completate cu degustari de produse organizate in hypermarketurile Carrefour.

 

„Inspirat, testat si aprobat de catre clientii Carrefour®"

„Testeé par - Panel test Carrefour", celebrul logo al retailerului francez are de cateva saptamani un corespondent in limba romana, inregistrat oficial, ca o masura de protectie pe o piata plina de surprize.

Sub acest logo, cel de-al doilea retailer mondial isi prezinta produsele lansate in urma unor discutii de grup cu clientii sai. O metoda extrem de eficienta prin care cei doritori, din cele mai diferite categorii sociale, se pot implica direct, sugerand produse noi sau din contra, imbunatatirea celor existente. Selectarea consumatorilor se face la nivel national, prin anunturi interne comunicate in fiecare hypermarket, prin statiile de amplificare proprii. Cei doritori trebuie doar sa se prezinte la biroul clienti din magazinul respectiv unde completeaza un chestionar asupra produselor comercializate sub brandurile private Carrefour. La final, propunerile venite din partea consumatorilor sunt centralizate si inaintate departamentului de achizitii. Concluziile consumatorilor converg de cele mai multe ori in produse noi sau din contra pot duce chiar la delistarea unor articole. Prin strategia de grup la nivel international, logo-ul „Inspirat, testat si aprobat de catre clientii Carrefour®" nu poate fi aplicat decat pe produsele Carrefour, adica pe brandul mainstream al retailerului. Orice asociere cu brandul entry level este exclusa, acesta beneficiind doar de sigla „calitate Carrefour".

 

 


Toate actualitatile