English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Campania vinului Castello di Coiano interzisa in Italia

22/11/2018 19:47

Comitetul de control al Institutului de auto-disciplina publicitara din Italia a cenzurat campania "Degusta Me Castello di Coiano" a societatii Coiano di Maestrelli Franco & C. s.s.a., deoarece distruge demnitatea femeilor (Ordonanta 74/2018 cu referire la articolele 1 si 10 din Codul de autoreglementare publicitara).

Insertia publicata la 11 august 2018 in editia florentina a ziarului QN La Nazione arata o femeie imbracata in alb, cu un pahar de vin rosu pozitionat la inaltimea zonei pubiene, imaginea fiind insotita de sloganul: "Degusta Me". Potrivit institutului, publicitatea "...lasa putin spatiu pentru imaginatie, sensul incurcat al comunicarii, fiind, de fapt, ofensator pentru demnitatea persoanei". Figura femeii este dezavantajata de reprezentare si "asimilata produsului publicitar, devenind astfel un bun care trebuie consumat, asa cum reiese clar din titlu".

 

 

Nota brandprivat.ro – Decizia autoritatii italiene era oarecum previzibila, reclama Castello di Coiano fiind inspirata din campania "Taste the Bush" a producatorului australian de vinuri Premier Estates Wine. La fel ca acum, reclama "Taste the Bush" a fost sanctionata de Autoritatea Australiana pentru Standarde in Publicitate.

 

 

 

 


Toate actualitatile