English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Camara Noastra, intr-un pictorial de blogger

13/06/2016 07:12

Ei bine, am trait sa o vedem si pe asta. Un blogger dintre aceia ce nu mai pot merge fara produsele Lidl nici pana la ...colt, extaziat de brandul privat Camara Noastra, a emanat un articol titrand: „De ce e important sa fii unic?”. Ilustrat din belsug cu fotografii hazlii, articolul promoveaza fara discernamant brandul privat, considerandu-l, cum altfel, decat o minune pe piata. 

 

Pentru moment nu vom intra in detalii, lasandu-va sa savurati imaginile. O vom face insa cat de curand, analizand „performantele” brandului privat cu tenta traditionala dezvoltat de Lidl Romania. Pana atunci va lansam o tema de gandire despre „unicitatea” produselor Camara Noastra, pornind de la fotografia cu branza de burduf tinuta in mana de juna noastra.

Da, e adevarat, o branza de burduf ambalata intr-un pahar de plastic este intr-adevar ceva atat de unic pe piata romaneasca, incat pune la indoiala chiar profesionalismul celor care au creat respectivul produs si implicit brandul. Pentru ca atunci cand vorbim de un brand cu tenta traditionala ce se vrea ancorat in trecutul romanesc, o inovatie precum paharul de plastic la branza de burduf nu are nimic cu traditia autentica.

 

Foto: Ana Popa

 

Intregul pictorial poate fi urmarit aici:

De ce e important sa fii unic?

 


Toate actualitatile