English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Calitatea laptelui Olympus afectata de noul layout Kaufland

16/03/2017 18:47

Recent deschis, magazinul Kaufland din Lugoj aduce o schimbare radicala in layout-ul categoriei lactate. Mai precis pe laptele de consum unde, laptele fara lactoza sub brandul Olympus este expus direct la raft si nu in vitrina frigorifica asa cum recomanda compania producatoare chiar pe ambalajul produsului.

 

Cu noul layout, compania Olympus pierde bani si imagine. Prin intreruperea circuitului de frig si expunerea laptelui la temperatura camerei, Kaufland afecteaza iremediabil calitatea acestuia si, indirect imaginea brandului Olympus. Produsele devin nevandabile, pierderile cazand cel mai probabil in sarcina companiei producatoare. Efectele nagative se propaga si asupra cifrei de afaceri. Nu in ultimul rand, perdant este si consumatorul, cel caruia Kaufland ii ofera produse perisabile tinute in conditii nepotrivite de temperatura.

 

Categoric, principalul vinovat este Kaufland. Se ridica insa o intrebare: oare NIMENI din cadrul companiei producatoare nu a fost interesat sa vada pentru ce au platit bani grei si care este imaginea produselor lor in nou deschisul Kaufland Lugoj?

 

Nota brandprivat.ro – Potrivit informatiilor tiparite pe ambalajul produsului, laptele Olympus fara lactoza trebuie depozitat in conditii de temperatura controlata, recomandarea producatorului fiind intre +0°C si +4°C.

 

Va recomandam sa cititi si:

Olympus deschide o sub-categorie noua, lansand un lapte de consum fara lactoza - 13/09/2016

 


Toate actualitatile