English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Bunatati de la Sibiu – Cand marketingul Lidl este facut de boieri

03/12/2018 21:37

Prins pe picior gresit de avalansa de produse lansata de Penny Market cu ocazia Centenarului, sub brandul propriu Hanul Boieresc, marketingul Lidl s-a gandit sa iasa la atac. Si cum nu aveau in portofoliu nicio noutate, au apelat la reteta clasica, scotand din lada de zestre cateva produse Scandia si Boromir. Imbracate frumos, ele au fost servite romanilor intr-o actiune tematica reunita sub sloganul „Bunatati de la Sibiu – Poarta de sud a Transilvaniei”. O actiune menita sa celebreze parteneritul Lidl cu Sibiu – Regiune Gastronomica Europeana 2019. In ce ne priveste nu stim ca Sibiul sa fi concurat pentru acest titlu cu produse Scandia sau Boromir, cand zona musteste de retete traditionale cu adevarat unice.

Aruncand insa o privire in catalogul Lidl am selectat doua produse din portofoliul Scandia. Doua articole modeste, pentru care marketingul Lidl a considerat ca trebuie „musai” sa-si aduca umila contributie. Asa se face ca in denumirea parizerului cu dichis a aparut si sintagma „de vita” iar crenvurstii de vita au devenit „boieresti”. Daca pentru primul articol, implicarea Lidl nu face decat sa scoata in evidenta un detaliu de reteta neglijat de marketingul producatorului, la crenvurstii de vita lucrurile sunt putin mai complicate. Si asta deoarece pe ambalajul produsului NU apare cuvantul boieresti. De altfel cei de la Scandia nu fac nici cea mai mica referire la boieri si nici nu incearca sa-si asocieze produsul cu acestia. Sa nu fi stiut oare marketingul Lidl ca in Transilvania – unde au fost produsi respectivii crenvursti – nu au existat boieri ci doar nobili?

 

Nota brandprivat.ro – Ambele articole Scandia contin printre ingrediente apa si slanina de porc, fara ca procentul acestora sa fie precizat explicit. O abordare care lasa producatorului spatiu de manevra, acesta avand un control direct asupra costurilor de productie, profitabilitatea putand fi reglata oricand prin modificarea procentului de apa.

Scandia Crenvursti de vita obtine un punctaj Nutri-Score D, datorat prezentei unor aditivi alimentari (E250; E300; E452i) dar si procentului mare de grasimi, acizi grasi saturati si sare din reteta. Ingrediente: Carne de vita (50%), slanina, apa, carne de porc, sare iodata, stabilizatori: polifosfati de sodiu; condimente, antioxidant: acid ascorbic, usturoi, colorant: carmin; conservant: nitrit de sodiu.

Scandia Parizer cu dichis obtine un punctaj Nutri-Score D, in reteta produsului existand aditivi alimentari (E250; E300; E407; E452i) dar si un procent ridicat de grasimi, acizi grasi saturati si sare. Ingrediente: Pulpa de vita (52%), slanina, apa, sare iodata, stabilizator: polifosfat de sodiu; agent de ingrosare: caragenan; condimente, antioxidant: acid ascorbic; usturoi, colorant: carmin; conservant: nitrit de sodiu.

 

 


Toate actualitatile