English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Brandul No1 in campanie outdoor Carrefour

15/02/2012 10:42

Campaniile outdoor cu focus pe preturile mici ale unor produse, au devenit ceva obisnuit in strategia de marketing a Carrefour. Zielele acestea, panotajul stradal prezinta un produs sub brandul propriu No1. Teoretic, promovarea unor produse sub branduri entry level prin alte metode decat cele instore este extrem de rara. Marja redusa din spatele acestora nu justifica acoperirea unor bugete de reclama.

In cazul de fata, campania Carrefour este mai mult o campanie de imagine, axata pe conceptul de retea de magazine ieftine. Drept argument, retailerul a decis introducerea in campanie a unui produs entry level, asociat numai cu retelele Carrefour si Carrefour Market. De altfel panotajul nu include si sigla brandului No1 ci doar denumirea acestuia, integrata in denumirea articolului promovat. 

 


Toate actualitatile