English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Bidonul Zuzu are acum o noua replica sub brandul privat K-Vreau din Romania

07/05/2018 21:37

Strategia me-too ramane pentru brandurile private un model ce nu poate fi neglijat. Si asta deoarece in ciuda declaratiilor de fatada, copierea produselor care au performat ii poate aduce unui retailer rezultate rapide, pe termen scurt. Avantajele unui simplu copy paste sunt multiple si merg de la acel deja vu creat in mod deliberat in randul consumatorilor si pana la reducerea costurilor cu dezvoltarea noilor produse. Inovatia dispare cu desavarsire pentru ca in definitiv ce rost mai are sa reinventezi apa calda?

Desi nu s-a bazat pe un istoric de vanzari sau pe date concrete de piata, decizia plina de curaj a celor de la Albalact a rescris categoria laptelui de consum iar modelul lor de bidon a devenit in scurt timp un produs de succes. Nu este asadar de mirare ca retaileri si producatori deopotriva s-au grabit sa lanseze sub propriile branduri replici palide. Iar lista copiilor existente astazi in piata este departe de a se fi inchis.

La scurt timp dupa intrarea Carmo-Lact cu propria replica la bidonul Zuzu sub brandul propriu Monor, producatorul bistritean semneaza un contract cu Kaufland. De data aceasta pentru alte doua replici – lapte de consum 1,5% grasime si 3,5% grasime – ambele dezvoltate sub brandul privat K-Vreau din Romania. Care brand privat – teoretic – se vrea un sustinator al producatorilor si produselor romanesti, autentice.

 

Va recomandam sa cititi si:

Carmo-Lact intra in forta cu brandul Monor pe segmentul laptelui de consum - 20/03/2018

 

 


Toate actualitatile