English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Balotesti sau Corbeanca?          

10/12/2019 08:12

Lidl Balotesti. Hornbach Balotesti. Carrefour Corbeanca. Loviti in amorul propriu, locuitorii din Balotesti au rabufnit indignati pe retelele de socializare: „daca nu le place cum suna Balotesti, atunci sa-si mute magazinul in Corbeanca”. Tardiv. Cu bune si rele, Carrefour Corbeanca functioneaza.

Am trecut si noi pragul centrului comercial dar nu in seara zilei de 4 decembrie ci abia a doua zi, mai pe inserat, in speranta ca poate il vom intalni pe Mos Nicolae. Dar nu a fost sa fie. La cata aglomeratie era in zona, ar fi fost o minune sa-l intalnim pe simpaticul mosneag.

 

Dar haideti sa incepem scurta noastra trecere in revista cu partile bune:

Am vazut un hyper in plin camp, la zeci de kilometri de o mare asezare. Pariul Carrefour, soldat pana acum cu un esec la Braila, s-ar putea sa fie de data aceasta castigator. Zona este in plina dezvoltare si, cine stie, peste ani, Corbeanca, Balotesti si toate comunele din preajma vor fi incluse in zona metropolitana.

Interesanta abordarea de la raionul de patiserie-panificatie, cu dubla servire, spre interior si spre culoarul de trafic.

Asocierea amanet-cazinou, tipica unei Romanii a contrastelor, poate rescrie centrul de greutate. Si cine stie, poate peste ani, va deveni o ancora a centrului comercial mai puternica decat hypermarketul.

Larga si aerisita, zona produselor proaspete impresioneaza. Avem raion BIO, avem vitrine pentru produse proaspete, ba chiar si o vitrina pentru maturarea carnii de vita (cu doua halci de carne primite cu doar cateva zile inaintea deschiderii). Sortimentatia la peste proaspat, tipica unei deschideri de hyper, cu nelipsitul pestisor auriu pe post de talisman. De data aceasta a fost sa fie un ditamai tonul din care insa nimeni nu avea curaj sa taie.

O nota aparte pentru imaginea raionului de cosmetice, inclusiv zona dedicata produselor de make-up.  

 

Ce nu ne-a placut?

Atmosfera. Magazinul este rece si la propriu si la figurat. Perdeaua de aer cald de la intrare nu functiona. Amplasarea usilor nu avea nicun element de siguranta care sa blocheze formarea unui curent de aer rece. Grupuri sanitare nefunctionale. Miros de santier. Praf, mult praf, inclusiv in mult laudatul raion de vinuri. Care raion, desi ne aflam a doua zi dupa deschidere, nu era functional. Zona unde puteai degusta vinuri era pustie. Doar paharele stateau cu gura in sus, asteptand sa se mai depuna pe ele un rand de praf. Mizerie, extrem de multa mizerie. Pardoseala din gresie, la fel ca in hyper. Cartoane aruncate pe jos, podele pline de praf sau de urme de var. Intrarile in depozite (inclusiv in depozitul aflat langa zona de produse proaspete) erau pline de murdarie si praf. Culoarul din fata caselor de marcat este subdimensionat. Zona fast-food (desi probabil aceasta tine de cei ce administreaza centrul comercial) nu are intimitate. Iesi din hyper cu caruciorul cu produse si treci pe langa mese. Nu in ultimul rand, parcarea. Neterminata, cu alei care inca se mai asfalteaza. Si subdimensionata. Spatiile verzi nu exista. Nici iluminatul nu functiona prea bine. Vecinii de la Lidl s-au sesizat ca unii mai parcheaza la ei in ograda si apoi trec gardul in curtea Carrefour si au pus o firma de paza sa blocheze rotile masinilor care stationeaza prea mult. O masura tipic germana... pardon, romaneasca. 

 

Ce nu am inteles?

Traditionala tombola Carrefour, cu premii acordate din sfert in sfert de ora, ii viza doar pe cei aflati la casele de marcat. Cei care alegeau sa treaca pe la casele self-service nu intrau in ecuatie, respectivele case nefiind numerotate. O fi corect?

 

Ce ne-a facut sa zambim?

Felul in care francezii au inteles sa se protejeze impotriva furturilor din magazin. Pe principiul paza buna trece primejdia, personalul hyperului a pus elemente de siguranta la tot ce au crezut ca poate sa dispara de pe raft, dus de curentul venit din plin camp. Asa se face ca am vazut securizate PET-urile de 2l cu ulei din turte de masline in timp ce bucati de ciocolata scumpa, precum linia Goldkenn (ciocolata cu rom Captain Morgan sau cu whisky The Famous Grouse) se lafaiau pe raft, in bataia vantului...

 

Ce am invatat in aceasta scurta vizita?

Ca vinuri cunoscute de noi si listate in marile lanturi internationale de retail precum Viognier, Marselan, Principesa Margareta, linia Minima Moralia toate de la Domeniul Coroanei Segarcea sau vinurile cramei Alira, sunt... editii limitate. Ceea ce sa recunoastem, nu am stiut pana acum.

 

Vom reveni la Carrefour Corbeanca? Posibil. Dar nu prea curand. Magazinul, asa cum este acum, nu ne-a atras. Si nici nu ne-a impresionat.

 

Nota brandprivat.ro – Fotografii din noul Carrefour Corbeanca puteti gasi pe pagina noastra de Facebook (aici).

 

Va recomandam sa cititi si:

Andra nu merge la Prisma - 26/11/2019 

Se contureaza un nou centru de greutate pe harta retailului bucurestean - 18/09/2019 articol rezervat abonatilor

 


Toate actualitatile