English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Auchan pariaza pe laptele romanesc   

04/06/2019 08:42

Le-a luat ceva timp buyerilor Auchan sa realizeze ce as au in maneca. Asteptarea insa a meritat. Pe fondul unei schimbari in strategia internationala de brand privat a grupului, subsidiara locala si-a dat frau liber imaginatiei. Iar rezultatul final impresioneaza si, ce este poate mai important, atrage. Profitand de implementarea noului design, sortimentatia de brand privat a intrat intr-un proces de rebranding. Nu avem doar o simpla schimbare de design ci asistam practic la (re)nasterea brandurilor Auchan, multe articole fiind insotite si de o comunicare speciala. Este si cazul noii linii de produse (trei la numar), lansate pe laptele de consum sub brandul mainstream. Din capul locului trebuie precizat ca abordarea Auchan marcheaza o premiera. In primul rand pentru retailer care confirma astfel deschiderea brandului sau mainstream catre producatorii de lactate. Auchan pariaza pe laptele romanesc iar comunicarea vine cu un design care scoate in prim plan originea autohtona. Si aici avem o noutate, originea fiind precizata, nu pe spatele ambalajului ci explicit chiar pe eticheta frontala. Pentru ca tabloul sa fie complet, mai adaugam in ecuatie si certificarea FSC pentru masa de carton folosita dar si revenirea la codul EAN, aspect trecut pana acum voit cu vederea.

Lansarea unei linii complete* de produse pe laptele de consum, poate deschide noi oportunitati in fata producatorilor romani. In goana dupa prim pret, cartile erau jucate pana acum cu producatori straini, pentru majoritatea retailerilor pretul de achizitie fiind elementul decizional in stabilirea furnizorilor. Iata insa ca se poate sa vorbim la scara nationala si de un lapte de consum 100% romanesc, dezvoltat sub un brand privat mainstream. Auchan isi asuma astfel pretul, mizand pe originea romaneasca. Un pariu aparent riscant dar care, pe termen mediu si lung s-ar putea sa lase loc unor surprize placute.

 

 

Nota brandprivat.ro – Noua linie lansata de Auchan pe laptele de consum a fost dezvoltata in parteneriat cu compania Simultan SRL din judetul Timis, sub brandul mainstream fiind urmatoarele articole:

  • Auchan Lapte de consum 0,1% grasime, 1l;
  • Auchan Lapte de consum 1,5% grasime, 1l;
  • Auchan Lapte de consum 3,5% grasime, 1l;

 


Toate actualitatile