Auchan lanseaza o provocare producatorilor de mezeluri
Mezeluri romanesti sub eticheta NutriScore. Ceea ce pana mai ieri parea greu de imaginat a devenit acum realitate, francezii de la Auchan bifand o noua premiera. Primele lor mezeluri sub brand mainstream cu eticheta NutriScore aduc in prim plan doi producatori romani (Filsam Prod din Filipestii de Targ, Prahova si Prodprosper din Piatra Neamt) cunoscuti pentru implicarea lor in proiecte de brand privat. In acelasi timp insa, Auchan ridica stacheta, lansand o provocare nu doar lanturilor concurente ci si producatorilor romani de mezeluri. Vom asista oare la replici din piata sau eticheta NutriScore va ramane doar apanajul strategiei Auchan?
Va recomandam sa cititi si:
Asteptarea a luat sfarsit: avem primul produs romanesc cu certificare NutriScore - 22/03/2021
Care sunt lanturile de retail interesate de implementarea NutriScore si in ce stadiu se afla proiectele lor - 22/03/2021 articol rezervat abonatilor