English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Auchan: Promotia „sacul de zahar” s-a terminat in coada de peste

04/09/2017 16:23

Promotia „sacul de zahar”, derulata in reteaua magazinelor Auchan, a ajuns la final. Din start, abordarea retailerului a surprins, listarea unui sac de 50kg zahar fiind potrivita mai mult pentru un magazin de tip cash&carry decat pentru un hypermarket. Varianta unui test poate fi luata in calcul, caz in care se urmareste atragerea de noi clienti, in special din cadrul categoriei HoReCa. Chiar si asa, accesarea ofertei este extrem de greoaie, manipularea unul sac de 50kg intr-un carucior de hypermarket nefiind la indemana oricui (aici).

Actiunea initiata de Auchan nu a ramas neobservata, concurenta venind cu contraoferte de pret pe punga de un kilogram. Kilogramul de zahar Aro se vindea in Metro cu 20 de bani sub pretul Auchan, in conditiile in care oferta Metro era valabila la cumpararea unui bax de 10kg si nu a unui sac cu 50kg (aici). La randul sau Carrefour a supralicitat, aruncand in piata o oferta pe zaharul Coronita la 2,99 lei/kg, pret valabil chiar si la achizitionarea unui singur kilogram (aici). Lucrurile insa nu s-au oprit aici. Intr-o actiune punctuala, derulata pe durata a doa zile, Profi a aruncat in piata 600 tone din acelasi zahar Coronita la doar 2,85 lei (aici).

In fata atacurilor venite din toate partile, Auchan s-a repliat. Initial, a redus pretul cu peste 10% (aici) pentru ca ulterior sa renunte si la conditionarea cantitatii. Practic, in final, clientii Auchan puteau cumpara zahar vrac, in orice cantitate, la doar 2,80 lei/kg.

 

Toate aceste ezitari venite din partea Auchan confirma inutilitatea listarii unui astfel de articol intr-un hypermarket. Pentru ca in final, pierderea mare este la capitolul imagine, reducerile operate succesiv punand un mare semn de intrebare asupra sloganului „Diferenta este in buzunarul tau!”

 

 

 

 


Toate actualitatile