English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Ambalarea XXL, o capcana pentru clientul Lidl       

19/06/2019 07:48

Doua ambalari diferite pentru iaurtul cu fructe sub brandul privat Milbona, una dintre acestea fiind personalizata cu deja celebrul logo XXL. Potrivit strategiei Lidl, ambalarea XXL ar trebui sa ofere cumparatorului un avantaj suplimentar fie prin prisma pretului de vanzare, fie prin gramajul produsului.

Ei bine, in cazul de fata, intre cele doua produse NU exista diferente.

Avem acelasi gramaj (8x125g); acelasi numar de paharele (8); aceleasi retete (doua iaurturi cu capsune, doua cu banane, doua cu fructe de padure si doua cu piersici); ambele ambalari au acelasi cod de bare (20025960); ambele provin din aceeasi fabrica producatoare (T.M.A. GmbH din Leppersdorf – Germania) si ambele au acelasi pret de vanzare (7,99 lei). Am lasat insa la urma cireasa de pe tort. Surprinzator, ambele produse fac parte din acelasi lot de fabricatie si, evident, au acelasi termen de valabilitate (24.06.2019). Avem asadar acelasi produs dar cu doua ambalari diferite. Este inutil sa mai spunem ca sigla XXL aplicata pe ambalaj devine in acest caz o capcana, cumparatorul fiind inselat  cu buna stiinta. Scenariul unei greseli de ambalare este exclus. Lidl Romania nu a anuntat nicio retragere pentru pachetul cu ambalaj XXL, semn ca vorbim de o actiune premeditata. Mai are oare rost sa credem in promotiile XXL?

 


Toate actualitatile