English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Ambalare certificata FSC pentru laptele de consum sub brandul KClassic

05/06/2014 13:58

Kaufland bifeaza o serie de premiere pe piata romaneasca a laptelui de consum fiind primul lant de retail ale carui produse sunt ambalate in carton certificat FSC. Performanta a fost posibila gratie parteneriatului dintre retailer si Albalact, si vine la scurt timp dupa ce compania producatoare a intrat pe piata ambalarilor certificate FSC cu propriul sau brand Zuzu.

Evenimentul nu este doar o simpla lansare. Cele doua articole - lapte de consum 1,5% grasime si lapte de consum 3,5% grasime - pozitionate strategic sub un brand mainstream, au fost dezvoltate special pentru retelele Kaufland din Romania si Bulgaria, ambalajul acestora fiind bilingv. Kaufland se distinge astfel de lanturile concurente, aducand un serios argument impotriva celor care sustin incompatibilitatea pretului laptelui romanesc cu cel al produselor similare din import. Iata ca nu este asa. Laptele romanesc poate deveni un produs de export si inca unul sub brand mainstream. Adica exact acel palier care genereaza o abordare corecta in relatia cu producatorul. In momentul in care un retailer de talia Kaufland alege o companie din Romania ca furnizoare pentru retelele sale externe e semn ca se deschid noi oportunitati in calea producatorilor autohtoni. Restul este doar o chestiune de negociere.

 

KClassic, primul brand privat care introduce certificarea FSC pentru intreaga sa sortimentatie de lapte

Prin lansarea celor doua noi articole Kaufland devine primul lant de retail a carui sortimentatie de brand privat pe categoria lapte beneficiaza integral de certificare FSC. Alaturi de cele doua noi articole, mai exista tot sub brandul KClassic doua variante la laptele UHT (1,5% si 3,5% grasime), dezvoltate in parteneriat cu LaDorna si alte doua la lapte UHT fara lactoza, cu grasimi de 1,5% respectiv 3,5%, produse insa in Germania.

 

Bulgaria, un „mit sfaramat"

Piata Bulgariei nu mai este asadar inaccesibila producatorilor romani de lapte. Scenariile pesimiste, ce prevesteau o invazie a laptelui bulgaresc sunt acum de domeniul trecutului. Prin parteneriatul cu Kaufland, Albalact intra iata si pe piata Bulgariei, alaturandu-se astfel unui alt producator roman - Olympus Diary - prezent de luni bune in reteaua Metro Bulgaria cu doua articole speciale, sub umbrela brandului Horeca Select. Vorbim din nou de pozitionare mainstream, unde nu mai este nevoie sa tai dramatic din preturi si sa iti limitezi marjele doar ca sa intri pe o piata straina. Mai mult, articolele produse la Brasov pentru Metro Bulgaria au si un gramaj aparte de tip family, fiind vorba de ambalaje Tetra Pak de 1,5l.  

ec. Florin Frasineanu

 

Nota brandprivat.ro - O ampla analiza a pietei romanesti a laptelui UHT poate fi gasita pe site-ul nostru, in sectiunea speciala dedicata studiilor de piata (aici).

Lucrarea „Romania - Piata laptelui UHT" este o baza completa de date a ultimelor patru ani, cu numeroase fotografii, grafice si tabele, centralizate la momentul actual. Un instrument de lucru util si profesionist, recomandat pentru toti factorii de decizie din retail dar si pentru cei care astazi produc, distribuie sau importa astfel de produse.

 

Va recomandam sa cititi si:

Poate deveni Bulgaria o piata pentru producatorii romani de lactate? - 06.11.2012

Oferta Kaufland: produse fara lactoza - 23.11.2012

LaDorna revine in randul producatorilor de branduri private cu o premiera nationala pe laptele UHT - 03.09.2013

 

 

 


Toate actualitatile