English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Albalact aduce noi retete din bucataria zeilor Olimpului sub brandul Zuzu Divin

06/11/2018 12:23

Dupa ce am aflat care sunt preferintele lui Zeus si ale consoartei sale Hera in materie de iaurt, compania Albalact, trecuta acum cu arme si bagaje sub brandul Lactalis, isi continua periplul olimpian, dezvaluindu-ne noi retete din bucataria zeilor. Este vorba despre trei noi retete de iaurt in stil grecesc cu fructe. Sau mai precis cu dulceata de fructe. Surprinzator, noile retete, preferatele zeilor Apolo, Afrodita si Atena par mai apropiate de gusturile romanilor decat de gastronomia Olimpului antic. Cum gusturile nu se discuta, ne vom limita sa precizam ca cele trei noi iaurturi Zuzu Divin au la baza dulceturi de caise (de la zeul Apolo), capsuni (preferatele Afroditei) si cirese negre (reteta zeitei Atena).

 

Cele trei noi retete Zuzu Divin au la baza iaurt cu un procent redus de grasime (1,6%) si 20% dulceata de fructe, din lista de ingrediente nelipsind zaharul si amidonul din porumb. Punctajul Nutri-Score obtinut de fiecare articol in parte este:

  • Zuzu Divin Iaurt in stil grecesc cu caise, 150g – punctaj Nutri-Score A
  • Zuzu Divin Iaurt in stil grecesc cu capsuni, 150g – punctaj Nutri-Score A
  • Zuzu Divin Iaurt in stil grecesc cu cirese negre, 150g – punctaj Nutri-Score B

 

 

Nota brandprivat.ro – Celor interesati le recomandam o ampla analiza a categoriei iaurturilor cu fructe ce poate fi achizitionata de pe site-ul nostru din sectiunea speciala rezervata (aici).

 

„Romania - Piata iaurturilor cu fructe sub brand privat" prezinta imaginea unei categorii extrem de dinamice, cu o crestere accelerata datorata in mare masura proiectelor de brand private dezvoltate de lanturile internationale. Strategii diferite, pe fondul unor lansari pe banda rulanta, aduc in fata consumatorului roman articole diferite, multe cu o mare valoare adaugata. O categorie in care produsele premium sau extra gramajele fac parte din cotidian, retailerii testand nu de putine ori retete noi sau ambalari unice.

Motorul de crestere a categoriei il reprezinta fara indoiala brandurile private, iar rolul de lider preluat de unele lanturi de retail deschide noi oportunitati. Vor fi insa acestea sursa de inspiratie pentru producatorii romani? 

Lucrarea „Romania - Piata iaurturilor cu fructe sub brand privat" este o baza completa de date a ultimilor ani, cu numeroase fotografii, grafice si tabele, centralizate la momentul actual. Un instrument de lucru util si profesionist, recomandat pentru toti factorii de decizie din retail dar si pentru cei care astazi produc, distribuie sau importa astfel de produse.

Culegerea si analiza datelor s-a efectuat la nivel national de catre un colectiv al Sales Consulting, societate specializata in retail si in analiza pietei FMCG, fiind inceputa in iulie 2011 si actualizata la zi, prin monitorizarea periodica a urmatoarelor lanturi de retail:

  • Hypermarket: Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Real;
  • Supermarket: Billa, Carrefour Market, Carrefour Express, Mega Image, Profi si reteaua regionala CBA;
  • Discounter: Lidl, Penny Market;
  • Cash&Carry: Metro; Selgros;

 

Va recomandam sa cititi si:

Zeus, creatorul iaurtului Zuzu Divin - 31/07/2018

 

 


Toate actualitatile