Act for Good, o teapa pentru consumatorul roman. Cum explica managerii Carrefour incalcarea legii?
Convinsi ca prin achizitia noastra putem sustine cu adevarat producatorii romani am descins in primul hyper Carrefour, hotarati sa depasim media cosului zilnic. Atentia ne-a fost atrasa de recent lansatele produse Carrefour cu certificare* „produs montan”, produse pe care, fara ezitare, le-am si pus in carucior. Bucuria ca prin aceasta umila achizitie am ajutat doi producatori romani a fost insa de scurta durata. Ajunsi acasa am descoperit cu stupoare ca am fost inselati. In locul TVA-ului redus, acordat prin lege de statul roman ca un minim gest de sustinere pentru firmele romanesti ce genereaza calitate si valoare adaugata, Carrefour ne-a taxat fara jena cu cota maxima de TVA pentru produsele alimentare. O diferenta care, in loc sa ajunga alaturi de alte procente din pretul final la producator, ramane in conturile Carrefour. Incalcarea legii la o multinationala care pe vremuri era numarul doi in comertul mondial nu face deloc cinste brandului. E greu de crezut ca managerii Carrefour, pusi sa vegheze nu doar la imaginea brandului ci si la respectarea legilor romanesti, trateaza totul aidoma emploiatilor unui SRL de apartament.
Ii invitam pe aceasta cale pe toti cei implicati in derularea acestui proiect – manager ginanciar, manager marketing, manager IT, manager achizitii si, nu in ultimul rand, pe buyerul de marca privata sa ne explice public de ce la Carrefour legile romanesti sunt interpretate dupa bunul plac?
Nota brandprivat.ro – Prin lansarea celor trei sortimente de cartofi Carrefour devine al treilea retailer international care detine in portofoliu sub un brand propriu produse cu certificare „produs montan”.