English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

5 stiri (de business) care nu ne intereseaza

01/10/2015 07:12

Unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comertului business to business din Sud Estul Europei s-a deschis la Bucuresti, fara ca ministrul de resort in sarcina caruia intra si coordonarea comertului interior sa fie prezent la festivitatea de deschidere. Absenta sa nu a fost observata de nimeni semn ca retailul autohton nu mai are nevoie de ministri. Afluxul mare de vizitatori a contrastat cu absenteismul din Parlamentul Romaniei unde un proiect important de lege in domeniul agricol nu a intrunit numarul necesar de voturi pentru a fi adoptat.

 

Atenti la strategia Primului Retailer al tarii, organizatorii evenimentului si-au dorit si un moment artistic, cu o trupa in voga, al carui nume sa inceapa neaparat cu litera V. Cum cei de la Voltaj sunt ocupati cu o serie de concerte prin parcarile unor hypermarketuri, solutia salvatoare a venit de la Transavia, compania ardeleana garantand (din toata inima) organizatorilor un concert cu trupa Vunk, spre multumirea generala.

 

Cea mai buna revista online dedicata retailului alimentar si industriei bunurilor de larg consum lipseste din lista partenerilor media.

 

Lista cu partenerii furnizori se intinde pe cinci pagini si cuprinde siglele a peste 290 de companii autohtone sau multinationale. Desi nu a fost cu strigare, cadoul s-a dat in plic, facturiile de servicii diferind functie de cifra de afaceri a partenerilor prezenti. Ca sa ne dam seama de reteta evenimentului, sa presupunem ca fiecare companie a scos din buget modesta suma de 1000 de euro. Generozitatea partenerilor furnizori a depasit insa orice asteptari.

 

Sapunul Dove a cazut la 1,86 lei, sub rezerva cumpararii unui bax (48 buc). Asta dupa ce in urma cu nici trei ani se lafaia pe rafturile hypermarketurilor la peste 4,30-4,40 lei/bucata. Dupa ce au descoperit cum poate fi incarcat pretul unui produs alimentar punand cat mai multa sare in reteta, romanii afla acum si cat reprezinta marketingul din valoarea unui brand.

 

 

Va dorim o luna octombrie excelenta, cat mai plina de realizari pe toate planurile!

 

 


Toate actualitatile