English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Comunicat de presa: 20 de ani de METRO Cash & Carry România

16/09/2016 18:53

Bucuresti, septembrie 2016: Anul acesta, METRO Cash & Carry România sarbatoreste 20 ani de la deschiderea oficiala a primului magazin in România. Inceputa in 1996, odata cu deschiderea primului magazin, povestea METRO in România se desfasoara prin prezenta celor 30 magazine, cei 190.000 metri patrati dedicati vanzarii, cei apprx. 800.000 clienti profesionisti, precum si prin sustinerea permanenta acordata comertului din Romania.

 

METRO Cash & Carry este primul comerciant care a intrat pe piata locala din România, in octombrie 1996, introducand sistemul de vânzare  cash&carry, singura forma de comert en-gros de pe piata.

In anii care au urmat, METRO Cash & Carry România si-a consolidat pozitia de lider prin expansiunea retelei la 30 de magazine, prin lansarea unor tendinte cu rol crucial in modelarea dezvoltarii industriei comertului cu ridicata si care au influentat major piata locala de comert: gama larga si disponibilitatea ridicata a produselor, precum si dezvoltarea rapida a unui sistem logistic si de gestionare a marfurilor de inalta performanta.

„Pentru noi, cei 20 de ani ai METRO Cash & Carry in România reprezinta atât un motiv de sarbatoare, cât si o ambitie pentru viitor. Ne-am propus sa pastram rezultatele bune obtinute pâna acum si sa ramânem partenerul de incredere al clientilor nostri profesionisti, precum si al antreprenorilor români. Mai mult, folosim aceasta ocazie pentru a le multumi clientilor, angajatilor, furnizorilor si partenerilor nostri si pentru a ne consolida relatiile, succesul inregistrat in cei 20 de ani datorându-li-se acestora.”, a declarat Roland Ruffing, CEO METRO România.

Astfel, ne aratam devotamentul si sustinerea pentru afacerile independente, pentru spiritul antreprenorial si ne demonstram capacitatea de a ne reinventa in permanenta in functie de nevoile si de dorintele clientilor nostri. Le punem permanent la dispozitie clientilor, angajatilor, furnizorilor si tuturor partenerilor si sustinatorilor nostri, oferte imbatabile, un sortiment variat de produse si servicii, asistenta pentru afaceri si o recunoastere binemeritata.

 

20 de ani de inovatii METRO Cash & Carry in România.

In acesti 20 de ani, am stabilit permanent tendinte privind industria comertului cu ridicata, pentru sprijinirea afacerilor independente. Spiritul antreprenorial, pasiunea pentru afaceri, precum si oferirea unor servicii de inalta calitate sunt toate trasaturi pe care le avem in comun cu clientii nostri. Aceste valori sunt cele care paveaza calea pentru povestile noastre comune de succes. De asemenea, atuurile noastre si expertiza solida ne ajuta in calatoria noastra spre a ne indeplini ambitiile de a fi campionul afacerilor independente.

Inca de la inceput, activitatea METRO in România a insemnat mai mult decat sistemul de vânzare cash&carry, de aceea compania a dezvoltat o oportunitate unica pentru toti partenerii sai de afaceri de a se cunoaste si de a interactiona in cadrul unui singur eveniment. Astfel, in 2006, METRO Cash & Carry România a organizat prima editie METRO Expo, un eveniment dedicat exclusiv clientilor, partenerilor precum si solutiilor si produselor disponibile doar in reteaua METRO. Pe parcursul celor 4 editii organizate pana in prezent (2006, 2008, 2012, 2015) au fost implicati peste 1.200 parteneri de afaceri, aproximativ 1.500 angajati METRO si cei 150.000 vizitatori.

De asemenea, METRO a sustinut dezvoltarea afacerilor locale din domeniul HoReCa prin lansarea primului program de pregatire si formare continua in cadrul Academiei de Gastronomie METRO, cât si prin competitii dedicate personalului specializat. Lansata in 2008, sub numele de Centrul de Competenta in Gastronomie, Academia de Gastronomie METRO a reusit sa pregateasca peste 7.500 de cursanti, provenind de la peste 1.500 clienti profesionisti METRO, prin intermediul celor 100 tipuri de cursuri disponibile.

Mai mult, toti clientii profesionisti ai companiei, din domeniul comertului, beneficiaza in mod direct de sustinerea si expertiza companiei din acest punct de vedere. Astfel, in 2012, a fost lansat in România primul program de sustinere a micilor intreprinzatori din comertul traditional, LaDoiPasi, prin care METRO România ofera partenerilor sai consultanta specializata si asistenta pe toata perioada desfasurarii parteneriatului. Reteaua LaDoiPasi cuprinde acum apprx. 430 magazine, disponibile in toate cele 40 judete ale României.

Pornind de la cererea in continua crestere pentru produsele proaspete, cultivate local, precum si de la nevoile stringente ale agricultorilor, METRO Cash & Carry România a initiat si lansat in 2012, programul „De-ale noastre”, platforma de sustinere a producatorilor locali, unica pe piata din România, prin care compania le ofera agricultorilor implicati in program consultanta specializata pe tot parcursul procesului de productie, solutii de colectare si un loc stabil pentru desfacerea marfii, in magazinele retelei sale.

 

Punctele mentionate sunt doar câteva exemple, dar ele demonstreaza ca METRO a stabilit permanent noi tendinte in industrie sustinand afacerile independente.

Dupa 20 de ani, METRO Cash & Carry România ramâne fidel politicii sale de sustinere a clientilor profesionisti si va continua sa fie un partener de incredere al micilor antreprenori si al afacerilor independente. In plus, compania va continua sa implementeze pe plan local initiative si inovatii dezvoltate la nivel international, pastrându-si constant atentia pentru activitatea business-urilor independente din România, fie ca vorbim despre startup-uri, despre afaceri aflate in proces de dezvoltare sau business-uri mature, cu nevoie de consolidare.

 


 

METRO Cash & Carry este reprezentata in 25 tari cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 110.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vânzari de aproximativ 30 miliarde € in anul financiar 2014/2015. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzari a METRO GROUP, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul financiar 2014/ 2015, vânzarile METRO GROUP au atins cifra de 59 miliarde €. Compania numara aproximativ 220.000 de angajati si opereaza peste 2.000 de locatii in 29 tari. Performanta METRO GROUP se bazeaza pe forta diviziilor sale de vânzari care opereaza in mod independent pe piata: METRO/Makro Cash & Carry – liderul international in comertul cu ridicata cu auto-servire, Media Markt, Saturn – lider pe piata bunurilor electronice si electrocasnice din Europa si hypermarket-urile Real. Informatii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integranta a METRO Cash & Carry International si a fost lansata oficial in România in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor METRO România este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, câte 2 centre în Brasov, Constanta, Timisoara si câte un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Târgoviste si Turda. Informatii suplimentare pe: www.metro.ro.

 


Toate actualitatile