English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

"Ajuta-ti scoala!", o campanie sociala si comerciala organizata de real,- Hypermarket

06/06/2013 07:18

Ajunsa la a IV-a editie, campania sociala „Ajuta-ti scoala!" pare sa pastreze acelasi cliseu ca in anii precedenti. Si totusi exista surprize. In primul rand fata de editia de anul trecut, campania 2013 vine cu o paleta mai larga de echipamente si tehnica de calcul din care scolile isi vor putea alege premiile, in functiile de nevoile lor specifice.

O crestere asadar a numarului de premii, aparent compensata printr-o reducere a numarului magazinelor participante, limitat doar la hypermarketurile care nu vor mai apartine de Real. Aceasta insa nu mai este o surpriza. Retailerul investeste in continuare in promovare dar nu si in magazinele sale. O strategie interesanta si unica in practica curenta. Cei ce si-au facut calcule asupra unui posibil rebranding pe durata verii par sa se fi inselat. Real este mai activ ca oricand, deruland promotii pe banda rulanta, aparent fara grija zilei de maine. O demonstreaza si anuntul ce insoteste lansarea acestei campanii: „In acest an, campania sociala si comerciala "Ajuta-ti scoala!", organizata de real,- Hypermarket, dureaza cu peste o luna mai mult decat in anii trecuti". Adica patru si nu trei luni. Mai precis intre 6 iunie si 2 octombrie. Sa aiba oare Real vreo informatie in acest sens? Ce se va intampla daca in acest timp va sosi si avizul al Consiliului Concurentei? Simplu. Promotia va fi continuata de Auchan. Bine, dar intre Auchan si Real nu exista nicio comunicare. O confirma chiar oficialii Real care, intr-un drept la replica (aici) trimis redactiei brandprivat.ro, precizau:

„real,- Hypermarket România depune toate diligenÅ£ele ÅŸi a luat toate măsurile necesare ca, până la data la care Consiliul ConcurenÅ£ei se va pronunÅ£a asupra tranzacÅ£iei cu Groupe Auchan, activitatea celor două companii să se desfăşoare complet independent una de cealaltă".

O precizare importanta, care pune astfel intr-o noua lumina departamentul de marketing al Auchan, cu atat mai mult cu cat nu e vorba de o simpla promotie ci de o campanie ce se va derula pe patru luni bune. Practic, acesta trebuie sa afle din presa sau de pe site-ul Real despre actiunile lansate in viitoarele sale magazine si in acelasi timp sa pregateasca solutii de back-up in cazul in care apare si mult asteptatul aviz. Pentru ca, nu-i asa, au trecut deja sase luni...

 

Nota brandprivat.ro - Redam alaturat comunicatul de presa real,- Hypermarket la lansarea campaniei sociale si comerciale "Ajuta-ti scoala!".

 

Din 6 iunie pana pe 2 octombrie, cumparaturile pe care le faci in magazinele real,- se transforma in echipamente pentru scoala ta!

In acest an, campania sociala si comerciala "Ajuta-ti scoala!", organizata de real,- Hypermarket, dureaza cu peste o luna mai mult decat in anii trecuti.

Bucuresti, 5 iunie 2013: A patra editie a programului national "Ajuta-ti scoala!", initiat de real,- Hypermarket in 2010, debuteaza pe data de 6 iunie 2012, chiar inaintea incheierii actualului an scolar, oferind ocazia clientilor magazinelor real,- de a contribui la dotarea oricarei scoli din Romania doar pe baza cumparaturilor uzuale, fara efort suplimentar.

Editia de fata se va derula timp de 17 saptamani, cu cinci mai mult decat editia anterioara, pentru a da posibilitatea cat mai multor clienti real,- de a-si ajuta scoala preferata sa castige echipamente scolare de ultima generatie. Pana pe 2 octombrie, real,- transforma toate cumparaturile efectuate de clienti in puncte, care vor putea fi donate de catre acestia unor institutii de invatamant de stat sau private (gradinite, scoli generale, scoli profesionale, licee sau universitati), la propria lor alegere. La sfarsitul campaniei, punctele se aduna si scolile primesc echipamente scolare si tehnica de calcul, pe baza punctelor acumulate. Alegerea scolii care va fi primi punctele se va putea face pe toata durata campaniei pe site-ul dedicat http://www.academiaderechizite.ro/. Fiecare bon de cumparaturi cu valoarea minima de 10 lei valoreaza un punct pentru scoala aleasa.

Fata de editia de anul trecut, campania din 2013 vine cu o paleta mai larga de echipamente si tehnica de calcul din care scolile isi vor putea alege premiile, in functiile de nevoile lor specifice, cu un aparat foto DSLR si un multifunctional laser color adaugate premiilor obisnuite de anii trecuti. Astfel, lista premiilor de la aceasta editie cuprinde: Notebook, Proiector, camera digitala DSLR si multifunctional laser color.

La editia trecuta a campaniei s-au inscris peste 200 de scoli si licee din toata tara, iar 36 dintre acestea s-au calificat sa primeasca premii, asteptarile pentru acest an fiind de a fi dublate numarul de premii acordate.

"De la lansarea campaniei in 2010, real,- a oferit echipamente unui numar de peste 200 de unitati de educatie si invatamant, care au primit astfel un ajutor important pentru atingerea unei calitati cat mai bune a actului de educare. Dorim sa subliniem ca implicarea scolilor in acest proiect este esentiala, prin comunicarea mesajului campaniei si a beneficiilor de care s-ar putea bucura scoala. Mesajul principal este acela ca scolile sunt un bun al comunitatii in ansamblul sau, de care trebuie sa avem grija toti, in parte si impreuna, in asa fel incat scoala sa ajunga la performantele educationale pe care si le propune si pe care si le doreste intreaga comunitate. In plus, campania mai are un talc: un gest de solidaritate comunitara, aparent neinsemnat, poate avea urmari pozitive de mare importanta pentru viata comunitatii, iar repetarea acestor mici gesturi pot sa creeze acel tesut social in care se dezvolta reflexul comunitar, constiinta apartenentei la o comunitate de care sa fim mandri" a declarat Adriana Pita Division Manager Comunicare Corporatista, real,-Romania.

La campania promotionala de fata participa magazinele real,- Timisoara 1, Constanta 1, Oradea 1, Sibiu, Brasov, Craiova, Satu Mare, Targu Mures, Baia Mare, Bucuresti Vitan, Galati, Timisoara 2, Deva, Cluj-Napoca, Bucuresti Berceni, Bacau, Pitesi, Bucuresti AFI Cotroceni, Ploiesti si Bucuresti Pallady.

Regulamentul campaniei poate fi consultat la Biroul de Relatii cu Clientii si la adresa de internet http://www.academiaderechizite.ro/.

 


Toate actualitatile