
Pornita de la statutul de nisa, sub-categoria miniprajiturilor pe baza de lapte si-a castigat un loc bine meritat in frigiderele comerciantilor, putine fiind astazi magazinele care nu au listat in sortimentatia permanenta cel putin un astfel de produs. Explicatia acestei reusite se afla ascunsa in sintagma felie de lapte, sintagma ce poate inlocui oricand cu succes formularea mini prajituri pe baza de lapte. Succesul insa nu este unul colectiv ci se datoreaza aproape integral perseverentei cu care
citeste mai mult

Se justifica oare o monitorizare aparte, pe un singur produs? In cazul ayranului, da. Oportunitatea aici este evidenta, ultimele luni aducand in piata cinci branduri noi dar si variatiuni de reteta. In ciuda trendului ascendent, abordarea lanturilor de retail este impartita. Pe de o parte intalnim deschidere totala, in timp ce nume grele ezita inca o abordare directa. Strategii diferite.
citeste mai mult

Extrem de dinamica, piata nationala a laptelui UHT se afla sub continua presiune venita din partea importurilor. Laptele produs in tarile vecine doboara bariere de pret facand aproape inutila orice reactie din partea producatorilor romani. Pe segmentul brandurilor private, batalia pare castigata definitiv de importuri, dovada ca solutia primului pret ramane o optiune importanta pentru orice retailer.
citeste mai mult

Categoria, ramasa pe nedrept de ani buni la stadiul de nisa, beneficiaza de perseverenta unor producatori autohtoni, hotarati sa schimbe mentalitatea consumatorului roman. O misiune deloc usoara daca stam sa punem in balanta numeroasele abandonuri si delistari aparute in utlimii ani. Rabdarea retailerilor, obisnuiti sa gandeasca prin prisma cifrelor si a procentelor, pare sa fie pusa la
citeste mai mult

Pornita de la stadiul de nisa, categoria s-a dezvoltat intr-un ritm alert in ultimii ani, castigand incet dar sigur in cote de piata. Un trend care se va mentine si in urmatorii ani, dovada prognozele extrem de optimiste pe termen mediu si lung. Evolutia dinamica a categoriei isi trage radacinile si din proiectele de brand privat dezvoltate de catre retaileri. Practic, majoritatea lanturilor internationale
citeste mai mult

„Romania – Piata iaurturilor cu fructe sub brand privat” prezinta imaginea unei categorii extrem de dinamice, cu o crestere accelerata datorata in mare masura proiectelor de brand private dezvoltate de lanturile internationale. Strategii diferite, pe fondul unor lansari pe banda rulanta, aduc in fata consumatorului roman articole diferite, multe cu o mare valoare adaugata. O categorie in care
citeste mai mult