English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Vizibilitatea la raft. Lectie practica, de la Hochland

08/06/2017 11:46

Pentru multe companii, vizibilitatea brandului lor la raft este atat de importanta incat nu ezita sa aloce bugete speciale, negociind fiecare fata in plus. Strategia, pe alocuri extrem de agresiva, poate fi vazuta in categoriile dominate de branduri internationale. Scopul scuza mijlocele! Si totusi, in spatele castigului de moment, spatiile de raft platite induc o presiune nu doar asupra categoriei ci, mai ales!, asupra brandurilor mici, fara o forta financiara. Este un detaliu de care producatorii locali ce isi doresc prezenta pe rafturile marilor magazine, trebuie sa tina cont. Pentru ca in final, obstacolele pe care acestia le intalnesc in cale, vin si din partea colegilor de breasla.

 

Layout-ul de fata, surprins intr-un magazin Metro, confirma nu doar ascensiunea brandului Hochland ci si modul in care compania a creat in timp un obicei de consum. Se justifica oare alocarea unui spatiu atat de generos in raport cu intreaga categorie? Raspunsul aici tine de fiecare retailer in parte. Metro are un segment de clienti, discounterii sau operatorii de supermarket un cu totul altul. Decizia apartine asadar retailerilor, ei fiind cei care isi gandesc strategiile de piata si, implicit, produsele si brandurile pe care vor cu adevarat sa le creasca.

 

 

 


Toate actualitatile