English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Tesco, intr-o abordare dedicata vegetarienilor: fripturi de conopida si ciuperci

17/05/2017 09:33

S-a implinit un an de la lansarea de catre Tesco a primei sale linii de produse pentru grill, dezvoltate special pentru vegetarieni. Ceea ce parea la inceput ca o abordare de nisa, menita sa asigure macar partial multravnita diferentiere, s-a transformat in doar cateva luni intr-un succes. „Petrecerile de barbeque vor deveni mult mai interesante pentru vegetarieni” spunea buyerul Tesco in preziua lansarii. Si a avut dreptate. Ideea, extrem de simpla, a pornit de la o statistica de piata, 2% dintre britanici fiind vegetarieni si aproximativ 1% vegani. In total aproximativ 1,2 milioane de persoane, suficient ca un retailer de talia Tesco sa dezvolte propria sa linie de produse. Abordarea Tesco, inspirata din trendul lansat de Jamie Oliver, a mers pe doua retete simple: gratar de conopida si gratar de ciuperci Portobello. „Fripturile” sunt in realitate placi de legume, insotite de un anumit sos. Friptura de conopida vine la pachet cu un sos de lamaie si usturoi in timp ce pentru friptura de ciuperci Tesco a pregatit un sos de piper.

 

Nota brandprivat.ro – Desi pentru Romania nu exista date oficiale, numarul vegetarienilor si veganilor este estimat la aproape 1% din total populatie. In prezent, singurul retailer care vine cu o oferta dedicata este Kaufland, germanii lansand anul trecut propria linie sub brandul privat K-take it veggie. Izolat, produse pentru vegetarieni se mai gasesc sub brandurile Lidl, retailerul folosind pentru evidentierea acestora un logo special.

 

 

Va recomandam sa cititi si:

Kaufland Romania lanseaza K-take it veggie - 19/10/2016

 

  


Toate actualitatile