English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Schimbare in strategia de brand privat Metro Romania

11/05/2017 14:06

Metro Romania opereaza doua schimbari majore in strategia sa de brand privat, efectele fiind vizibile atat pe entry level cat si pe mainstream superior.

 

 

Aro, brandul fanion al Metro, extrem de agresiv in urma cu ani pe segmentul primului pret, are o noua imagine. Noul design, mult mai colorat, readuce parca la viata imaginea Aro, semn al unei viitoare repozitionari in relatia cu micii comercianti si nu numai.

Noutati apar si pe segmentul mainstream superior, unde brandul Horeca Select isi traieste ultimele clipe. Locul sau in portofoliul Metro va fi luat de doua branduri nou-noute, ce vizeaza direct operatorii din canalul HoReCa: Metro Chef pe partea produselor alimentare si Metro Professional pentru produsele non-food.

 

Nota brandprivat.ro - Schimbarea operata de Metro in strategia sa de brand privat va genera efecte in piata, motiv pentru care vom reveni pe larg asupra acestora in cursul zilei de maine, vineri, 12 mai.

 

 


Toate actualitatile