English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Pretul promo, intre atractie si capcana

19/04/2017 19:34

Categoric, o reducere afisata de 20% poate influenta favorabil decizia cumparatorului. De parca reducerile ar face parte din gena noastra romaneasca. Suntem insa ahtiati dupa promotii iar retailerii stiu aceasta. Nu a trecut prea mult timp de la mediatizata filmare dintr-un magazin Kaufland, devenita virala peste noapte cand, un nou caz apare.

De data aceasta la Lidl, retailerul anuntand o promotie pe cartofii congelati sub brandul privat Harvest Basket. Promotia va incepe din dimineata zilei de joi, 20 aprilie, reducerea anuntata fiind de 20%. Conform revistei Lidl, pretul de vanzare va cobori de la 4,99 lei la 3,99 lei. Cu alte cuvinte, daca mergem acum intr-un magazin Lidl, pretul la raft ar fi 4,99 lei. Ei bine, nu este asa, realitatea din teren fiind cu totul alta. Pretul actual nu este 4,99 lei ci 4,19 lei. Nu mai avem o reducere de 20% ci doar o reducere de 20 de bani, procentual aceasta insemnand doar 5%. O verificarea a pretului pe pagina Lidl Romania confirma realitatea din teren: astazi, punga de cartofi congelati costa doar 4,19 lei.

Foto: Diana Alexandra Ionita

Greseala de tipar, vor spune cei de la Lidl. O afirmatie pe care nimeni nu o poate contesta. Dovada ca de ani buni, toate cataloagele lanturilor internationale de retail contin invariabil aceeasi precizare rece: „Nu ne asumam raspunderea pentru eventualele greseli de tipar”. Asta de parca cineva si-ar mai pierde timp sa confrunte si documentele initiale cu aprobarea „bun de tipar” data de retaileri.


Toate actualitatile