English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Penny intra pe segmentul vinurilor cu o Busuioaca de Bohotin sub brandul privat Hanul Boieresc

19/04/2017 19.01

Rezultat al unui parteneriat intre Penny Market si Casa de Vinuri Husi, noua busuioaca de Bohotin sub brandul privat Hanul Boieresc marcheza intrarea retailerului german pe segmentul vinurilor. Reactivarea brandului, dupa aproape doi ani de pauza, vine ca raspuns la mutarile operate de concurenta. Hanul Boieresc devine astfel un competitor direct pentru brandul privat cu tenta traditionala, Camara Noastra.

 

Primul brand privat inspirat din gastronomia romaneasca a fost Gusturi Romanesti, urmat la scurt timp dupa lansarea sa din 2011 de replici similare din partea Cora (Traditia Gustului) si Penny Market (Hanul Boieresc). Ulterior, pe segmentul brandurilor private cu tenta traditionala au mai intrat Carrefour (Drag de Romania) si Billa (Bun, din Romania!). Liderul pietei de retail a listat ca exclusiv, in 2015, brandul Tara Mea, brand produs de o cooperativa agricola din judetul Olt, special pentru magazinele Kaufland.

 

Nota brandprivat.ro – Busuioaca de Bohotin sub brandul privat Hanul Boieresc este un rose demidulce produs si imbuteliat in Romania de Casa de Vinuri Husi. Un vin cu indicatie geografica Dealurile Husilor, ce poate fi cumparat din magazinele Penny Market la pretul de 9,99 lei / sticla de 750ml.

 


Toate actualitatile