English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Lidl profita de lipsa de reactie a romanilor. Preturi majorate in saptamana BIO

07/08/2017 16:23

Actiune pe produsele BIO in aceasta saptamana in magazinele Lidl, sub genericul „Alege tot ce-i mai bun”. In oferta revin doua retete NFC, ambele produse in Germania sub brandul privat Solevita. Desi articolele au fost listate in premiera anul acesta in cursul lunii februarie, revenirea lor in oferta Lidl consemneaza si o majorare de pret. Astfel, de la 6,99 lei cat costa un PET 500ml in luna februarie, pretul a sarit acum la 7,99 lei. Practic, asistam la o crestere a pretului de vanzare cu aproape 15%.

 

Strategia majorarii preturilor de vanzare de la o promotie la alta este din ce in ce mai des intalnita la Lidl, retailerul profitand astfel de lipsa de reactie a consumatorului roman. Cresterea pretului de vanzare ii asigura retailerului o marja suplimentara, ce poate cantari greu in balanta profitabilitatii anuale. In acelasi timp insa, putem vorbi si de o sifonare, sumele astfel obtinute fiind redirijate – perfect legal - catre tara sa de origine.

 

 


Toate actualitatile