English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Directorul General Kaufland Romania ne ofera declaratia zilei

30/05/2017 07:43

“Pentru noi, conteaza foarte mult rezultatul din spatele cifrelor, pentru ca avem o misiune care pune in centru oamenii si calitatea vietii. De aceea, rezultatul este o veste buna ca suntem o echipa puternica, implinita, gata oricand sa ajute si ca avem votul de incredere al clientilor care ne arata ca suntem alegerea numarul unu pentru ei” - Marco Hößl, Director General Kaufland Romania.

 

Dupa ce ani la rand a tras pentru fiecare banut in plus la cifra de afaceri, Kaufland constata dintr-o data ca nu cifrele conteaza, ci rezultatul din spatele lor. Asa sa fie sau retailerul a invatat proverbul romanesc „paza buna trece primejdia rea”? Intr-un comunicat de presa, care culmea! are si o fotografie frumos colorata, PR-ul Kaufland pune accent pe realizarile sale de pana acum. Apreciabil, nimic de zis. Daca mai ne si anunta peste cateva luni ca de Ziua Nationala a Romaniei isi va inchide toate magazinele in semn de respect fata de aceasta tara si valorile ei, am fi tentati sa credem ca intr-adevar retailerul pune in centru oamenii si calitatea vietii.

 

Comunicatul Kaufland scoate insa in prim plan si o cifra. Aceea care, iata, acum nu mai conteaza pentru retailer. Se contureaza astfel un scenariu pe care l-am anticipat in urma cu trei ani, analizand atunci rezultatele LFL. Kaufland a ajuns la limita, cresterea sa fiind umflata de expansiune. Poti sa alergi suta de metri sub 10 secunde. Dar sub 8 secunde? Aidoma unui atlet, Kaufland incepe sa gafaie, cifrele de vanzari intorcandu-se incet impotriva sa. Rezultatul comunicat pentru 2016 indica o crestere modesta, semnal de alarma pentru toti furnizorii Kaufland. Cei care au contracte in derulare trebuie sa isi faca serios temele pentru urmatoarea runda a negocierilor. Odata semnate, conditiile comerciale nu mai pot fi renegociate. Sau mai pe romaneste spus, ce ai dat ramane dat, efectele negative repercutandu-se pe termen mediu si chiar lung.

 

Nota brandprivat.ro – Vom reveni pe larg asupra rezultatelor intaiului retailer al tarii, in momentul in care vor fi facute publice datele bilantului contabil 2016.

 

 


Toate actualitatile