English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Declaratia zilei: Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România

06/06/2017 15:47

„Misiunea noastra este sa fim mai aproape de clienti, iar ideea hipermarketului estival tip cort este un concept nou, modern si foarte dinamic, ce ne permite sa facem produsele de calitate la preturi accesibile.” - Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

 

Kaufland demonstreaza romanilor ca retailul modern nu inseamna neaparat spatii curate si elegante, ci se poate desfasura si intr-un cort. Inovatia retailerului rescrie practic standardele de autorizare sanitar veterinara pentru spatiile comerciale de mari dimensiuni, deschizand astfel o noua oportunitate in fata competitorilor aflati intr-o eterna batalie pentru fiecare procent de cota de piata. Investitie minima, fara prea multe aprobari de la comisiile de urbanism. Cat despre terenuri, slava Domnului, Romania e plina. Si cum parteneriatul dintre retailer si Federatia Romana de Fotbal este perfect functional, ca maine ne putem trezi in pauza competitionala, cu un magazin Kaufland in groapa din Stefan cel Mare.

 

„Fiecare cioara isi lauda puiul”

Oricat am vrea sa-i dam dreptate managerului corporate affairs&comunicare, magazinul in cort, deschis de Kaufland la Sovata, NU este un hypermarket. Ca cei de la Kaufland il considera astfel, facturand catre furnizori o taxa de deschidere ca si cum ar fi ditamai hypermarketul, este problema lor. Legile aici sunt clare, delimitand fara loc de interpretare, atat suprafata comerciala minima cat si conditiile in care un spatiu comercial poate fi etichetat drept hypermarket.

Iata asadar ca dupa un magazin in gheata, Romania rescrie comertul alimentar, intr-o adevarata calatorie in timp.

 

In loc de concluzii

Deschiderea operata de Kaufland la Sovata este o adevarata mutare de sah-mat pentru comerciantii locali, multi dintre ei bazandu-si profitabilitatea chiar pe perioada estivala. Retailul modern nu are insa Dumnezeu, iar aparitia Kaufland in Sovata – chiar si sezoniera – poate rescrie din temelii harta de retail a zonei.

 

 

Nota brandprivat.ro - Agresivitatea cu care Kaufland se agata de fiecare oportunitate, incercand sa mai faca un ban in plus, ridica un nou semn de intrebare asupra adevarului din spatele cifrelor anuale. Sa fie oare rezultatele LFL chiar atat de proaste?

 

 

 


Toate actualitatile