English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

De ce tace Mega Image?

08/06/2017 16:23

Rocada aparuta la varf, in clasamentul marilor retaileri, pare sa fi generat o schimbare de strategie la Mega Image. Extrem de volubil in urma cu doar cateva luni, PR-ul Mega Image tace dintr-o data. E greu de crezut ca dupa ce Profi i-a suflat pozitia de lider, retailerul belgian a depus armele si a renuntat sa mai deschida. Realitatea este insa cu totul alta. Mega Image isi continua nestingherit expansiunea, tragand insa cortina peste comunicarea cu presa. Magazine se deschid in continuare atata doar ca nimeni nu mai sufla o vorba despre noile locatii si numarul total. Nici macar stradaniile unor reporteri ce se incapataneaza luna de luna sa faca bilantul deschiderilor din retailul modern, nu au reusit sa smulga un sunet dinspre Mega Image.

 

Cand Mega Image nu mai poate de grija Carrefour...

Trecerea magazinelor Billa sub bannerele Carrefour a dus – intr-un final – la mult asteptatul rebranding. Printre locatiile vizate si supermarketul Billa din Constanta, zona Dacia. Pentru cei care nu stiu, respectivul supermarket coabita de luni bune cu unul dintre cele mai reprezentative magazine Mega Image din zona, transformat de belgieni in singurul lor concept store din afara capitalei. Ei bine, toata aceasta armonie a apus odata cu rebrandingul in Market. La nici trei saptamani de la intrarea in echipa Carrefour, surpriza! Langa fostul magazin Billa Dacia a rasarit peste noapte ditamai supermarketul Mega Image.

Mutare de sah-mat am spune dat fiind ca spatiul preluat de belgieni detinuse pana mai ieri o reprezentanta Renault. Ei bine, inarmati cu rabdare si cu portofelul doldora de bani, belgienii au transformat peste noapte respectivul showroom intr-un supermarket nou-nout. Acum, ca nu au mai avut ei bani sa vopseasca in gri si geamurile magazinului e alta poveste. Lasand insa gluma la o parte, noul supermarket Mega Image Dacia din Constanta – deschis pentru iubitorii de statistici chiar in dimineata zilei de 26 mai – aduce o schimbare in strategia retailerului prin prisma suprafetei comerciale, coborata brusc spre palierul minim. Vorbim de maxim doua sute de metri patrati suprafata comerciala, structurata in trei sali de vanzare, doua dintre ele fiind de marimea unei debarale de bloc socialist.

 

Linistea care s-a asternut la Mega Image seamana cu linistea dinaintea furtunii. Belgienii par sa nu se acomodeze prea usor cu pozitia secunda, iar unul dintre asii pe care ii pot pune la bataie poate rescrie in scurt timp clasamentul marilor retaileri.

 

Va recomandam sa cititi si:

Belgienii isi diversifica strategia de dezvoltare cu un nou concept: „Partener Mega Image” - 24/02/2015 – articol rezervat abonatilor brandprivat.ro

„Partener Mega Image”, formatul care poate rescrie clasamentul marilor retaileri - 08/06/2017 – articol rezervat abonatilor brandprivat.ro

 

 


Toate actualitatile