English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Compania Blue Air face reclama brandului privat Gusturi Romanesti

05/07/2017 19:47

Reclama mascata pentru brandul privat Gusturi Romanesti pe cursele aeriene Blue Air. Cei care calatoresc pe rutele interne sau internationale, pot citi in ultimul catalog editat de compania aeriana un articol ce-si propune sa promoveze putinele produse autohtone certificate la nivel european. Desi poate ar fi fost corect ca ilustrarea articolului sa fie facuta cu produsele autentice, autorii au preferat imagini cu doua dintre produsele dezvoltate de Mega Image sub brandul sau privat de inspiratie traditionala, Gusturi Romanesti.

Nu este insa singura surpriza, articolul fiind plini de greseli elementare. Ne limitam sa punctam doar doua:

„...romanii au darul de a face niste produse originale speciale...”. Din cate stim reteta salamului de Sibiu nu a fost dezvoltata de vreun roman ci de un italian sadea, stabilit prin 1885, impreuna cu sotia, la Poiana Tapului...

„Este vorba despre produse traditionale, fabricate pe teritoriul national si pentru care se  uitilizeaza materii prime locale.” Din nou eroare. In ciuda apelativului european Indicatie Geografica Protejata, mult laudatul salam de Sibiu, nu poate fi considerat un produs romanesc. Si asta deoarece, companiile producatoare se incapataneaza sa foloseasca in reteta produsului carne de porc din Uniunea Europeana. Asadar nici vorba de materii prime locale...

 

Nota brandprivat.ro - Nu este pentru prima data cand brandul privat Gusturi Romanesti are parte de o sustinere externa. A existat un precedent in 2013, din partea Ambasadei Romaniei in Belgia...

 

 

Va recomandam sa cititi si:

Premiera in diplomatie. Ambasada Romaniei in Belgia sustine un brand privat - 25/11/2013

Certificarea IGP, o camasa prea mare pentru producatorii Salamului de Sibiu - 26/09/2016

 

 

 


Toate actualitatile