English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Coliva, ca oportunitate de piata

05/07/2017 16:23

Aveti nevoie de coliva? Incercati la Carrefour!

Oportunitatea de piata sesizata de retailer s-a concretizat intr-un articol ce poate fi gasit astazi in reteaua de hypermarketuri Carrefour. Totul proaspat si curat, produs chiar in unitatile proprii, din fiecare hypermarket. Cum era si normal, in cel mai pur stil romanesc, mutarea francezilor a fost copiata rapid. Replica a venit din partea companiei Rompak din Pascani sub forma unui mix pentru coliva*. Trebuie doar sa mai adaugi apa si sa pui la fiert. Practic, in felul acesta, fiecare isi poate prepara in casa propria coliva, imbunatatind reteta dupa gust. Dureaza doar 5 minute pentru preparare si 10 minute pentru fierbere si ai in final un kilogram de coliva. Totul asadar extrem de simplu si rapid. Si pe deasupra si mai ieftin decat produsul Carrefour.

Exemplul de fata este unul fericit, concurenta deschizand practic o subcategorie nou in cadrul mixurilor alimentare. Iar pasul urmator s-ar putea concretiza, de ce nu? si intr-o replica sub brand privat.

 

Nota brandprivat.ro - *Mixul pentru coliva este produs de catre Rompak Pascani sub brandul Pakmaya si poate fi gasit in magazinele reprezentative din canalul traditional.

 

Foto: Anton Dragos 

 

 

 


Toate actualitatile