English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Care sunt noile atributii ale unui manager adjunct Billa, dupa rebrandingul Carrefour?

13/05/2017 07:44

Rebrandigul supermarketurilor Billa se arata a fi o provocare nu doar pentru Carrefour ci si pentru cei care ani la rand au semnat statul de plata la Billa.

Iata spre exemplu ce atributii noi cad in sarcina unui manager adjunct de magazin Billa, trecut cu arme si bagaje in tabara Carrefour:

 

Aprovizioneaza raionul de legume fructe.


 

Incalzeste/coace produsele de patiserie (obtinute din produse congelate), incarca rafturile si serveste clientii.


 

La raionul de lactate, cantareste si eticheteaza produsele (fara sa intrerupa circuitul de frig!).


 

Verifica stocuri/lanseaza comenzi.

 

Asadar avem un angajat policalificat, gata oricand sa-si inlocuiasca cu succes orice coleg. Pe orice post!

Rebrandingul nu a adus insa doar o incarcare a fisei de post ci si o schimbare de opinie, managerul adjunct aruncand in umbra, fara sa clipeasca, chiar realizarile sale de pana atunci. Dar iata doar doua dintre concluziile la care a ajuns acesta chiar din ziua deschiderii magazinului sub brandul Market:

„Sute de produse de acum mai ieftine, cu Market!” – Cu alte cuvinte daca pana acum Billa a profitat de pe urma voastra, Carrefour va da putin mai ieftin. Cu cat? Dar ce mai conteaza...

„E mai organizat magazinul, mai aerisit”. Aici lucrurile sunt mai delicate, organizarea magazinului fiind pana mai ieri si in sarcina managerului adjunct. De ce nu a facut nimic in acest sens? Mesajul este mai adanc si tine poate de regulile interne Billa, mult mai rigide in comparatie cu libertatea Carrefour.

La asa o schimbare, nu putem spune decat „Billa a murit, Traiasca Market!”

 

 


Toate actualitatile