English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Cand levantica face diferenta. Kaufland vs.Lidl intr-o promotie Dero

13/06/2017 09:34

Astazi este ultima zi in care fanii brandului Dero pot alege intre Kaufland si Lidl, ambii retailerii avand actiuni promotionale pe respectivul detergent de rufe. Cum e si normal, preturile difera. Si nu cu un leu sau doi. Explicatia se regaseste in negocierea pretului de achizitie, Lidl, ca orice discounter care se respecta lucrand direct pe net-net. De cealalta parte, colegii de grup de la Kaufland, merg pe un pret la care se aplica diferite grile de discount. Iar rezultatul este cel vizibil la raft.

Desi abordarile celor doi retaileri nu sunt o noutate pentru oamenii de vanzari, tot mai multe companii aleg actiunile de tip in-out, derulate de Lidl. Efectul nu este deloc de neglijat, Lidl putand genera volume impresionante prin cele peste 200 de magazine ale sale. Asistam la o strategie a disperarii, abordarile tip dinti de fierastrau putand afecta negativ credibilitatea unor branduri sau produse. Cu o conditie! Cumparatorul trebuie sa fie unul avizat, capabil sa sanctioneze genul acesta de derapaje, chiar prin decizia sa de cumparare.

 

 

 


Toate actualitatile