English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Auchan, intr-o tentativa de diferentiere, fara atentie la detalii

14/06/2017 16:23

Pate grosier cu porc. Articolul, dezvoltat de Auchan Romania sub brandul sau mainstream, este in acest moment unic in piata. A reusit oare buyerul de marca privata al Auchan sa aduca retailerului mult ravnita diferentiere?

 

Practic, abordarea buyerului lasa sa se intrevada un mic derapaj de la definitia brandului mainstream. Teoretic, brandurile din generatia a II-a propun o calitate similara cu cea a brandurilor lider, dar la preturi inferioare. Vorbim insa de un articol unic, raportarea fiind in acest caz aproape imposibila. Si totusi, atentia buyerului pentru detalii dispare, pozitionarea unui produs "facut fara grija, fara finete"* sub un brand ce propune calitate fiind din start o abordare contradictorie.

 


Auchan Pate grosier cu porc, 200g este produs de compania Scandia S.A., reteta avand urmatoarele ingrediente: „ficat de porc (24%), apa, slanina, sorici, proteina vegetala din soia, amidon din porumb, sare iodata, zahar, ceapa, condimente, colorant: carmin, conservant: nitrit de sodiu.”

 

Nota brandprivat.ro - GROSIÉR, -A, grosieri, -e, adj. Care este lipsit de finete; care este facut fara grija, fara finete. ♦ Fig. Care este lipsit de educatie, de cultura, de bune maniere. [Pr.: -si-er] – Din fr. grossier.   

 

 


Toate actualitatile